Τα εικονικά τιμολόγια της Marc από την ΚΥΡΑ Α.Ε. παρουσιάζει σήμερα σε δημοσίευμά της η Εφημερίδα των Συντακτών. Πολλά τα ερωτήματα για τους «μερικούς» ελέγχους του ΕΛ.ΚΕ. στην εταιρεία, που δεν είδαν το πόρισμα της ΑΑΔΕ. Ζητούνται απαντήσεις από την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών.

Ούτε ένας, ούτε δύο, αλλά τρεις έλεγχοι τρέχουν από το 2020 εις βάρος της Marc από την Υπηρεσία Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων για τα εικονικά τιμολόγια της ΚΥΡΑ Α.Ε. Αλλά δεν είναι μόνο η ΚΥΡΑ Α.Ε. ο μοναδικός πονοκέφαλος της Marc. Είναι και η «Ιονία Τεχνική», η οποία φέρεται να εξέδωσε τουλάχιστον 29 εικονικά τιμολόγια προς τη Marc, το χρονικό διάστημα 2018-2020.
Έχουμε ήδη γράψει την απάντηση του Γεράκη στο πρώτο δημοσίευμα της εφημερίδας των Συντακτών, ωστόσο σήμερα φαίνεται ότι η ΑΑΔΕ έχει κάνει 3 ελέγχους για τα εικονικά τιμολόγια στην εταιρεία Marc με την πρώτη εντολή ελέγχου σε βάρος της εταιρείας να έχει εκδοθεί από την ΥΕΔΔΕ Αττικής στις 5 Μαΐου του 2020, η δεύτερη εντολή ελέγχου στις 7 Ιουλίου του 2020 και η τρίτη εντολή ελέγχου στις 8 Σεπτεμβρίου του 2020. Αν και έχουν παρέλθει δύο και πλέον χρόνια από την έναρξη των ελέγχων, αυτοί οι έλεγχοι δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί. Το γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι έλεγχοι το ξέρουν καλύτερα η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών και η ηγεσία της ΑΑΔΕ.

Εκτός όμως από τους ελέγχους της ΥΕΔΔΕ, στις 15 Οκτωβρίου του 2020 και στις 4 Οκτωβρίου του 2021 εντολές μερικού ελέγχου σε βάρος της Marc εξέδωσε και το 3ο Ελεγκτικό Κέντρο Αττικής (3ο ΕΛ.ΚΕ. Αττικής). Αυτοί οι έλεγχοι αφορούσαν τις χρήσεις 2014 και 2015, που παραγράφονταν αντίστοιχα στο τέλος του 2020 και του 2021. Το όλο δημοσίευμα πάντως τόσο της εφημερίδας των Συντακτών όσο και το left, που πήραμε και τις περισσότερες πληροφορίες, προκαλεί πολλά μα πολλά ερωτήματα.
Πρώτον: Οι χωματουργικές εταιρείες κάνουν δημοσκοπήσεις;
Δεύτερον: Εφόσον η ΑΑΔΕ έχει αρχίσει έλεγχο για εικονικά τιμολόγια στην δημοσκοπική εταιρεία, γιατί αυτό ο έλεγχος δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και 2,5 χρόνια;
Τρίτον: Φαίνεται στα τιμολόγια ότι δεν πουλούσε μόνο η Marc υπηρεσίες στην χωματουργική αλλά και ότι η χωματουργική πωλούσε στην δημοσκοπική εταιρεία υπηρεσίες. Τι είδους υπηρεσίες είναι αυτές;
Οι συνάδελφοι της Εφημερίδας των Συντακτών θέτουν και αυτοί ερωτήματα, τα οποία ίσως είναι πιο ειδικά, και είναι λογικό αφού αυτοί έχουν τα στοιχεία. Ωστόσο τα δικά μας ερωτήματα έχουν να κάνουν με την λογική, βάση της αποκάλυψης. Είναι ερωτήματα κοινής λογικής και βέβαια το μόνο κόμμα που ενδιαφέρεται για το θέμα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ,κανένας άλλος μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει ανακοίνωση, ωστόσο θα έπρεπε να τους ενδιαφέρει ότι μια δημοσκοπική εταιρεία είχε συναλλαγές «περίεργες» και κάτω από το τραπέζι με το κυβερνών κόμμα, άρα οι πολιτικές δημοσκοπήσεις μόνο και μόνο από αυτό το γεγονός είναι αλλιωμένες, και ενδεχομένως όχι ευνοϊκά προς το κόμμα αυτό.
Ν. Ηλιόπουλος: «Ποιος από την κυβέρνηση καλύπτει τους φορολογικούς ελέγχους στη Marc για τα εικονικά τιμολόγια;»
«Και εικονικά τιμολόγια υπάρχουν και εντολές για φορολογικούς ελέγχους έχουν εκδοθεί για τη MARC, την αγαπημένη δημοσκοπική εταιρεία του κ. Μητσοτάκη. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο ωστόσο, οι τρεις εντολές για ελέγχους εδώ και 2,5 χρόνια δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί!
Οι καθυστερήσεις των φορολογικών ελέγχων αναδίδουν οσμή κυβερνητικής συγκάλυψης», σημειώνει σχετικά ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Πληροφορίες από το left