Το ΚΚΕ καταγγέλλει «την επίθεση με ΜΑΤ και χημικά σε συγκέντρωση για το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας»

Το ΚΚΕ καταγγέλλει «την επίθεση με ΜΑΤ και χημικά σε συγκέντρωση για το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας»

«Σαν να μην έφτανε που η κυβέρνηση σχεδιάζει το πετσόκομμα του επιδόματος επικίνδυνης κι ανθυγιεινής εργασίας σε χιλιάδες εργαζόμενους, σήμερα επιτέθηκε απρόκλητα και στην κινητοποίηση εργαζομένων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, που δικαιολογημένα αντιδρούν σε μια τέτοια εξέλιξη», αναφέρει το ΚΚΕ, σε σχόλιό του «για την επίθεση με ΜΑΤ και χημικά στη συγκέντρωση ομοσπονδιών του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας».

Το ΚΚΕ «καταγγέλλει το νέο κρούσμα αυταρχισμού και καταστολής, με βάση και τον νόμο για τον περιορισμό των διαδηλώσεων, που αποτελεί το αναγκαίο συμπλήρωμα αυτής της αντιλαϊκής πολιτικής».

Για το ζήτημα πραγματοποίησε παρέμβαση ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος, Θανάσης Παφίλης, στον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, Λευτέρη Οικονόμου, «καταγγέλλοντας την επίθεση και απαιτώντας την απόσυρση των ΜΑΤ από τη συγκέντρωση».

ΑΠΕ-ΜΠΕ


Πληροφορίες για την επίθεση που αναφέρεται το ΚΚΕ μπορείτε να βρείτε στο σχετικό ρεπορτάζ του 902

Loading

Discover more from ΙΚΑΡΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading

Discover more from ΙΚΑΡΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading