Την Κυριακή, ο φινλανδικός γίγαντας τηλεπικοινωνιών Nokia παρουσίασε το νέο του λογότυπο.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής μάρκετινγκ, η εταιρεία αλλάζει την ταυτότητα της επωνυμίας της για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια. Το νέο λογότυπο πλέον αποτελείται από 5 διαφορετικά σχήματα – συνυφασμένα – για να σχηματίσουν τη λέξη Nokia.
Το τυπικό μπλε χρώμα του παλιού λογότυπου έχει αντικατασταθεί από ένα μωβ-ροζ χρώμα. Όπως είπε ο CEO Pekka Landmark στο Bloomberg, στόχος είναι η επανεκκίνηση της Nokia ως μια γενικά ώριμη εταιρεία τηλεπικοινωνιών.
«Είμαστε ακόμα μια επιτυχημένη μάρκα κινητών τηλεφώνων στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της Nokia», δήλωσε ο Landmark.
«Θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα μάρκα που θα επικεντρώνεται πολύ στη δικτύωση και τη βιομηχανική ψηφιοποίηση, η οποία είναι εντελώς διαφορετική από τα παραδοσιακά κινητά τηλέφωνα».