Γιατί να χρεωθείς κύριε Καραμανλή τα λάθη των προηγούμενων (Νο2)

Από τη Σύνταξη

Εχθές γράψαμε το πρώτο κομμάτι αυτού του άρθρου, όπου αναφερόμασταν στις δηλώσεις του Κωνσταντίνου του 3ου Καραμανλή, σήμερα ίσως και με περισσότερη ηρεμία, θα απαντήσουμε στα ερωτήματα που έθεσε ο κύριος Καραμανλής.

Γιατί να χρεωθείς κύριε Καραμανλή τα λάθη των προηγούμενων (Νο2)

Βεβαίως και δεν θα πούμε ότι δεν έγιναν λάθη από προηγούμενες κυβερνήσεις, βεβαίως και δεν θα πούμε ότι δεν έγιναν λάθη διαχρονικά, ωστόσο θα εστιάσουμε σε σένα κύριε Καραμανλή.

Παρέλαβες έναν σιδηρόδρομο, που είχε προβλήματα, αλλά το σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε, όχι όπως θα έπρεπε, αλλά έστω και υποτυπωδώς στην οδό Καρόλου. Μέχρι το τέλος του 2020 υπήρχε αυτό το κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, όπου ήταν τρεις άνθρωποι, ένας σταθμάρχης και δύο συντονιστές που έλεγχαν όλα τα τραίνα σε όλη την Ελλάδα. Έτσι μπορούσαν να προλάβουν την όποια κατάσταση μπορούσε να δημιουργηθεί. Το κέντρο το κατάργησες εσύ και όχι οι προηγούμενοι. Για ποιο λόγο καταργήθηκε να μας το πεις.

Τον Φεβρουάριο του 2020 την ώρα που οι συνδικαλιστές ειδοποιούσαν κλήθηκες από το ελληνικό BBC (τον ΣΚΑΪ αποκαλούμε έτσι) να σχολιάσεις τις απεργίες των σταθμαρχών και των κλειδούχων και τόνισες ότι «δεν γίνεται μια μειοψηφία να κρατά ομήρους τους συναδέλφους τους που θέλουν να εργαστούν». Η απεργία εκείνη δεν αφορούσε τόσο τα εργασιακά δικαιώματα τους όσο την ασφάλεια του σιδηροδρόμου. Ξεφτίλιζες τους εργαζόμενους στα τραίνα γιατί φώναζαν για αυτό που θα ερχόταν. Αυτό το έκανες εσύ όχι οι προηγούμενοι.

Να κάνουμε και μια παρένεθεση κύριε Καραμανλή, είχες παραπάνω από 40 μέρες που υπόσχεται τώρα ο νυν υπουργός πως θα λυσει τα προβλήματα, για να λύσεις πολλά προβλήματα που υπάρχουν στο δίκτυο. Τον καιρό της καραντίνας λόγω του Κορωνοϊού τα τραίνα υπολειτουργούσαν, όπως και όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, να θυμίσουμε στα χρυσόψαρα ότι για να βγεις έξω από το σπίτι σου έπρεπε να έχεις χαρτί, οι μετακινήσεις μεταξύ των νομών απαγορεύονταν, άρα το τραίνο δε λειτουργούσε, και εκεί υπήρχε η ευκαιρία να λυθούν προβλήματα. Εσύ ήσουν υπουργός όχι οι προηγούμενοι,

Εσύ ήσουν υπουργός όταν ο Χρήστος Κατσώτης μέσα στη βουλή σε προειδοποιούσε για το τι έρχεται, θέλετε να το θυμίσουμε. Ο βουλευτής του ΚΚΕ λοιπόν έλεγε στις 12 Ιανουαρίου του 2023 στην βουλή (902)

– Για το δίκτυο και τη σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ:

“Eπίσης, σοβαρή είναι η κατάσταση και στο δίκτυο και τη σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ. Τεράστιους κινδύνους εγκυμονεί η μη τήρηση Κανονισμών ασφαλείας, λειτουργίας και κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών. Ενδεικτικά, η Ομάδα Επισκευής Γραμμής, που είναι σε λειτουργία και πρέπει να αποτελείται από 5 άτομα, πολλές φορές είναι μόνο με δύο ή ακόμη και με έναν.

Ακόμα, δεν τηρούνται οι απαραίτητοι χρόνοι ή μπορεί να γίνονται εργασίες σε ένα ηλεκτροδοτούμενο δίκτυο χωρίς διακοπή ρεύματος.

Χαρακτηριστική, είναι επίσης, η έλλειψη σηματοδότησης όπως, για παράδειγμα, στο κομμάτι της γραμμής Οινόη-Τιθορέας που έγινε το ατύχημα με τους 20 ανθρώπους που τραυματίστηκαν την περίοδο των χιονοπτώσεων το 2022.

Εκκρεμεί επίσης εδώ και πολλά χρόνια η συνολική εγκατάσταση και λειτουργία ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας.

Όλα αυτά είναι σοβαρά ζητήματα που δεν μπορούν να αγνοηθούν, για το θέμα της ασφάλειας της πρόληψης που λέμε συνολικά”

-Για το πλαίσιο διαχείρισης των ατυχημάτων και τα πορίσματα που καταλήγουν πάντα στο “ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ”

“Προέχουν όλα εκείνα τα μέτρα, ώστε να μη γίνεται το ατύχημα ή το δυστύχημα. Δεν πρέπει να διερευνώνται τα ατυχήματα;

Βεβαίως και πρέπει να διερευνώνται. Ευθύνες όμως θα αποδίδονται και σε ποιον;

Ποια είναι η συνήθης κατάληξη των πορισμάτων; ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ!

Όπως αναφέρεται και στο άρθρο 32: «Οι συστάσεις ασφάλειας δεν συνιστούν τεκμήριο υπαιτιότητας ή ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος ή σοβαρού συμβάντος».

Αυτό ακριβώς αναφέρεται στο άρθρο!

Πόσες διερευνήσεις, αλήθεια, κατέληξαν στο συμπέρασμα για ευθύνες των εταιρειών, είτε κατασκευής, είτε διαχείρισης;

Τι σημαίνει, αλήθεια, εχεμύθεια για θέματα που χαρακτηρίζονται ως απόρρητα; Τι σημαίνει αυτό; Αποσιώπηση.

Στα πλαίσια της κυριαρχίας των μονοπωλιακών ομίλων αποκρύπτεται ή μειώνεται η ευθύνη τους, μεταφέροντας τα ατυχήματα ή τα δυστυχήματα σε “ανθρώπινο λάθος”.

– Για τις συνέπειες της πολιτικής της ΕΕ για την “απελευθέρωση των μεταφορών” στην ασφάλεια και τις εργασιακές συνθήκες στους σιδηρόδρομους

“Η Ευρωπαϊκή Ένωση ολοκλήρωσε την απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών και την παράδοσή τους στους επιχειρηματικούς ομίλους.

Αφαίρεσε τα τελευταία εμπόδια για τη διασύνδεση του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου στα κράτη μέλη. Εναρμονίζει τα πλαίσια κάθε χώρας υπό τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα εκδίδει και ευρωενωσιακά πιστοποιητικά ασφαλείας, παραμερίζοντας αυτά των κρατών μελών.

Οι κανονισμοί υγιεινής και ασφάλειας εργαζομένων και επιβατών θα χειροτερεύουν, όπως και οι όροι εντατικοποίησης της δουλειάς για την κερδοφορία των επιχειρήσεων με την επίκληση της μείωσης του διοικητικού κόστους, ενώ οι τιμές των εισιτηρίων γίνονται πιο τσουχτερές.

Ολοκλήρωσε τον τεμαχισμό του σιδηροδρομικού μεταφορικού έργου, διαχωρίζοντας το δίκτυο των υποδομών, το οποίο παρέμεινε στο κράτος, από το κερδοφόρο μεταφορικό έργο που παραδόθηκε στους επιχειρηματικούς ομίλους.

Οι εργαζόμενοι -όπως και οι επιβάτες- ζουν τα «καλά» της απελευθέρωσης και της ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου. Οι εργαζόμενοι είναι αντιμέτωποι με την εντατικοποίηση, που μεταφράζεται σε 28 με 29 μέρες δουλειά το μήνα, με ελάχιστα ρεπό και με τις καθημερινές ώρες δουλειάς να φτάνουν τις 11.

Θυμίζουμε ότι, το 2019, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, θεσμοθετήθηκε η διευθέτηση με συνεχόμενη εργασία 9 ημερών -κάτι που δεν καταργήσατε και εσείς, διότι βολεύει τους νέους επιχειρηματικούς ομίλους.

Η συσσωρευμένη κόπωση των εργαζομένων στρώνει το έδαφος για ατυχήματα. Επιπρόσθετα, πολλές φορές, οι εργαζόμενοι καλούνται να κάνουν εργασίες που δεν αφορούν το αντικείμενό τους και χωρίς να έχουν την απαραίτητη εξειδίκευση και εκπαίδευση -με ότι σημαίνει αυτό, συνολικότερα, για το ζήτημα της ασφάλειας.

Όμως και ο μηχανολογικός εξοπλισμός δεν συντηρείται, διότι δεν ελέγχεται σωστά.”

Όταν λεγόντουσαν αυτά μέσα στο κοινοβούλιο κύριε Καραμανλή εσύ ήσουν υπουργός όχι οι προηγούμενοι. Και πάμε και στο τελευταίο, την ερώτηση του Μεϊκόπουλου λίγες μέρες πριν το δυστύχημα, τότε που εσύ και όχι οι προηγούμενοι, κουνούσες το δάκτυλο και εγκαλούσες τον βουλευτή να ζητήσει συγνώμη, βασικά να το πάρει πίσω αυτό που είπε, διότι εσύ έλεγες ότι διασφάλιζες την ασφάλεια των συγκοινωνιών, εσύ το είπες, όχι οι προηγούμενοι.

Οι παραπάνω και πολλοί άλλοι που θα παρατεθούν σε άλλο άρθρο, ήταν προφήτες; Όχι είναι η απάντηση, απλά άκουσαν αυτά που έλεγαν οι ειδικοί και οι εργαζόμενοι, κάτι που εσύ δεν άκουσες και όχι οι προηγούμενοι. Φταίμε όλοι λοιπόν; Πάντως εμείς που γράφουμε το άρθρο αυτό σίγουρα όχι.

Loading

3 thoughts on “Γιατί να χρεωθείς κύριε Καραμανλή τα λάθη των προηγούμενων (Νο2)

  1. Aπο την αρχη του ΑΙΩΝΑ KKE.
    Και στις διαμαρτυρίες των Τεμπών βγήκαν οι ενοικιαζόμενοι χαφιέδες….
    όπως και με τα μνημόνια, βγαίνουν για να καπελώσουν κάθε αντίδραση των Ελλήνων…
    αυτή είναι η “δουλειά” τους να τους προστατεύουν…
    ΛΟΥΜΠΕΝ Προλεταριάτο.
    Το κομμουνιστικό ΚΑΤΑΚΑΘΙ ΤΟΥ ΠΑΜΕ.

    https://scontent.fath3-4.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/333043991_1227285721491437_4274403518947625867_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=50mfvNTU5OMAX9DfEeU&_nc_ht=scontent.fath3-4.fna&oh=00_AfCWxpLrZrzYoljIas7JY7f4pvr5OMVQz9NKF_AlSlSc3w&oe=6413ED1E

  2. Aς δούμε τις θέσεις του ΚΚΕ απο την αρχη του ΑΙΩΝΑ .

    Με το κούρεμα του Αρχισυντάκη Ν. Γiαννιού όπως είδαμε φανερώθηκε ότι είχε δίκιο, αφού μετά ο Ριζοσπάστης εναρμονίζεται πλήρως με τις θέσεις της Φεντερασιόν και του Μπεναρόγια στα θέματα Ηπείρου, Μακεδονίας, Θράκης, Μικράς Ασίας κτλ. Για να δούμε λοιπόν τις θέσεις των με μάρτυρες πάντα τους ίδιους.

    https://knossopolis.com/images/pdf/empros-29-4-1913.pdf
    ====
    Η εφημερίδα “Εμπρός” το 1913 μας ενημερώνει ότι επιτροπή Ιουδαίων και Οθωμανών (σε συνεργασία) μεταβαίνει στο Λονδίνο ως προς την αυτονομία της Μακεδονίας για λογαριασμό των Εβραίων.

    https://knossopolis.com/images/pdf/empros-29-4-1913.pdf
    ===
    Το θέμα της αυτονόμησης της Μακεδονίας συνεχίστηκε από τον Ριζοσπάστη και ιδού μερικές αποδείξεις με μάρτυρες τους ίδιους.

    https://knossopolis.com/images/pdf/rizospastis14-12-1924_frontPage.pdf
    ===
    https://knossopolis.com/images/pdf/Rizospastis-12.7.1935.pdf
    ===
    https://knossopolis.com/images/pdf/rizospastis-19.09.1932.pdf
    ===
    https://knossopolis.com/images/pdf/rizospastis23.03.1931.pdf
    ===
    Είδαμε τις θέσεις τους για την Ήπειρο, είδαμε για την Μακεδονία, είδαμε για την Θράκη, είδαμε για την Ιωνία (Μικρά Ασία) ας δούμε και τις θέσεις τους για την ένωση της Ελλάδος με την Κύπρο.

    Ριζοσπάστης 18.11.1929 για να μην γίνει ένωση με την Κύπρο.

    https://knossopolis.com/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/529-%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%BF%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%82-18-11-1929-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%BF
    ====
    Παφίλης: Το ΚΚΕ σε περίπτωση πολέμου θα πολεμήσει εναντίον του Ελληνικού Στρατού και του εισβολέα..

    https://www.youtube.com/watch?v=zxT2MJp41Lk

    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ………..
    https://www.tribune.gr/wp-content/uploads/2015/02/rizospastis.jpg

    ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ…ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΝΕ
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ………..

Σχολιάστε Ελεύθερα

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Ads Blocker Detected!!!

We have detected that you are using extensions to block ads. Please support us by disabling these ads blocker.