Εθελοντική αιμοδοσία από το παράρτημα του Ερυθρού Σταυρού Σάμου

Συνεχίζει την εθελοντική του προσφορά το Περιφερειακό τμήμα Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Σάμου, το οποίο με αφορμή και την παγκόσμια ημέρα της ερυθράς ημισελήνου,σε συνεργασία με το τμήμα Αιμοδοσίας του Γ.Ν. Σάμου «Άγιος Παντελεήμων» θα πραγματοποιήσει εθελοντική αιμοδοσία και δειγματοληψία μυελού των οστών.

Η δράση θα υλοποιηθεί την Παρασκευή, 12 Μαΐου, στο Μουσείο Οίνου ΕΟΣ Σάμου, 10:30 π.μ.- 2:30 μ.μ, ενώ σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Περιφερειακού Τμήματος της Σάμου πρόκειται για μια πράξη ανθρωπισμού, έμπρακτης ανιδιοτελούς προσφοράς, πράξη αλληλεγγύης και κοινωνικής ευθύνης στο συνάνθρωπο, που διατηρεί την αξία της από όπου και αν προέρχεται.

Επίσης το Περιφερειακό τμήμα ευχαριστεί θερμά για ακόμα μία φορά τον υποστηρικτή, συνδιοργανωτή και χορηγό αυτής της σπουδαίας ανθρωπιστικής πράξης, τον Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Σάμου.

ΕΡΤ

Loading

Discover more from ΙΚΑΡΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading

Discover more from ΙΚΑΡΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading